aboutus

Alla inlägg under december 2010

Av sofie&caroline beadles&bieber - 28 december 2010 23:27

HEj alla!!;D Just nu håller man på med nya ipoden ju(ā)och ska sova md Carro såklart:POrkar inte skriva mer nu nye (k)

Av sofie&caroline beadles&bieber - 12 december 2010 18:59

DET KÄNNS SOM...

att jag har världens bästa vänner

att det är bara kvar 13 dagar kvar till jul

att jag längtar tills imorgon

att jag älskar We R who we R

Y

/ caroliiiiiiiiiiine

Av sofie&caroline beadles&bieber - 12 december 2010 18:06

Jag hatar att plugga,det är så himla tråkigt!

Haha men om man ska ha ett bra betyg, så vad ska man gör då?
Jo, pluggga. som är såååååååååå himla kul :D. . . :s

haha men jag skriver lite senare,om jag överlever

love from pluggheeeest. . .


Av sofie&caroline beadles&bieber - 12 december 2010 14:14

Hej bloggen!

Här kommer ett snabbt litet inlägg,så jag inte är allt för tråkig!
Jag kom nyss hem från coop med mammsi, och ska snart baka kladdkaks muffins.

Jo,därför att vi ska ha med oss fika till skolan imorgon & det är lucia med klassen & jag ska sjunga i solo-grupp med jonna,mickis&sofie..

Längtar & är taggad till tusen! :D

hihi,men om ni vill ha recepte på mina ljuvliga muffins, så skriv/säg till!

Love from Caroline

min älskade misse! <3

Av sofie&caroline beadles&bieber - 12 december 2010 08:39

hej bloggen :D

jag tror att ni vill veta vad jag menar med det där?
Men nej, det får ni inte än ;)

hihi så busit! (a)

Men jag gillar att ni har börjat kommentera lite då & då,

men tycker ni att jag bloggar för lite, eller nåt annat?
Skriv gärna det så ska jag försöka bätra mig ;)

men puss på er,

så ses vi lite senare :D

peace from carro  

Av sofie&caroline beadles&bieber - 11 december 2010 19:32

ttjjaabbaaaaaaa   

jag är skit glad idag, för carro och jag & våra kmp mikaela ( int berg ) & felicia örhn klarade 11 banor idag på bodaborg! ( jag vet ni kanske tckr att det är lite men jag & carro har aldrig klarat så många banor asså det är ju sjukt! )

men innan vi åkte te boda med fotbolls laget , så licksom säljde vi hembakat på stan , asså tp bröd bullar & massa  

ah det var inte så kul , men efter så sprang vi in på JC och jag har hittat en MEGA snygg klänning te vår licksom julfest på måndag & te jul & nyår och min gammel farmors begravning på torsdag  :''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''
''''''''''(((((((((((((((((((((((((((((((((((((

hon dog tp förra veckan , men aja tp ni måste värkligen läsa FOKIS blogg www.fokis.se , för hon skriver om hur hon och ricki ( kan inte stava hans namn ) ska flytta te thiland !!!!

shit va coolt ja vet!!! (K)(L)(A)

men mmh , måste gå nu

Av sofie&caroline beadles&bieber - 11 december 2010 09:26

frågestund på bloggen med mig :)   . . .

och den håller på till 17 december

NU ÄR DET BARA ATT FRÅGA PÅ! :D


Presentation


vi är två störda kottar, som tar livet som det kommer, så länge man inte er upp har man inte förlorat!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards