aboutus

Direktlänk till inlägg 12 december 2010

Kladdkaksmuffins♥

Av sofie&caroline beadles&bieber - 12 december 2010 14:14

Hej bloggen!

Här kommer ett snabbt litet inlägg,så jag inte är allt för tråkig!
Jag kom nyss hem från coop med mammsi, och ska snart baka kladdkaks muffins.

Jo,därför att vi ska ha med oss fika till skolan imorgon & det är lucia med klassen & jag ska sjunga i solo-grupp med jonna,mickis&sofie..

Längtar & är taggad till tusen! :D

hihi,men om ni vill ha recepte på mina ljuvliga muffins, så skriv/säg till!

Love from Caroline

min älskade misse! <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sofie&caroline beadles&bieber - 19 februari 2011 18:15

Srry alla jag och carro har inte bloggar på länge och jag är så sjukt glad för en sak( asså inte för att vi int har blogga på hundra år utan att jag har tagit bort min tandställning(Ā) aaaaaaaaaaahhhhhhhhhhh så jävla sjukt glad för f*nnnnnnn!!! Men ...

Av sofie&caroline beadles&bieber - 4 februari 2011 21:59

funderar på att lägga in några olika teman i bloggen! och vi vill att ni ska rösta på vilket som ni tycker här är dom dom ni kan rösta på! *mode ( om ni vill ha tips från oss båda , och lite machande skor och väskor:) ) *veckans recept , som ni...

Av sofie&caroline beadles&bieber - 22 januari 2011 21:21

tjabba alllaaaaa snygga läsare!!! :D gud har nyss avslutat en så bra helg med mina brudar , CAROLINESVENSSON&JONNAJARLEMARK;D f*n va kul säger jag bara!! :O vi har typ dansat benen av oss, ja hallå shiiiiiit det är bara typ 2 VECKOR kvar till s...

Av sofie&caroline beadles&bieber - 16 januari 2011 09:13

Tjabba alla läsare, jo både jag & Carro vet att vi inte har bloggar på jätte länge!!!!!!!!!!! Men det är för att jag nästan aldrig har tid & carro har ju en ny blogg med elli (altså) hennes bästa vän och hon måste ju såklart skriva i den också! Men ...

Av sofie&caroline beadles&bieber - 28 december 2010 23:27

HEj alla!!;D Just nu håller man på med nya ipoden ju(ā) och ska sova md Carro såklart:P Orkar inte skriva mer nu nye (k)...

Presentation


vi är två störda kottar, som tar livet som det kommer, så länge man inte er upp har man inte förlorat!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards